busgeld

Spaargeld dat in een busclub opzij gezet wordt heet busgeld. Soms is het busgeld een gift van een sponsor, soms spaar je uit je eigen inkomen. Het busgeld kan je inzetten om een tegenvaller op te vangen. Busgeld brengt rust.

Op de club houden de leden zelf bij hoeveel busgeld iedereen heeft. Als je het nodig hebt neem je het op voor je eigen plan.

Stichting Busclub organiseert busclubs waarin leden een jaar lang dertig euro busgeld per maand ontvangen als ze aanwezig zijn op de maandelijkse clubbijeenkomst. Busgeld is een gift. Dit oefenbudget in busgeld kan de Stichting alleen geven als er een sponsor of een subsidie voor beschikbaar is. Leden van de club ontvangen dus in een jaar maximaal 360 euro busgeld.

Kom jij in aanmerking?